برند ها

bioflex

بایوفلکس

روکش دندان کودکان یکی از محصولاتی است که به تازگی رشد بالایی داشته است. این محصولات انقدر کیفیت بالایی دارند که والدین فرزندان را موجاب کردند تا از این محصولات برای کودکان خود استفاده کنند. بایوفلکس نیز یکی از برند های معتبر بازار است که کیفیت بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از این محصول برای فرزندان خود استفاده بکنید. روکش دندان های کودکان علاوه بر بالا بردن امنیت دندان ها، ظاهر خیلی خاصی به دندان فرزندان شما می‌دهد. بایوفلکس یکی از اصلی ترین رقیب های شرکت زیرکونیا است. زیرکونیا نیز یکی از قوی ترین شرکت هایی است که روکش دندان برای کودکان تولید و در بازار عرضه می‌‌کند. کیفیت روکش دندان های بایوفلکس نیز مانند زیرکونیا بالا است و تنوع خیلی بالایی دارد تا ساختار دندان های کودکان شما را مرتب و تمیز تر جلوه بدهد.

بایوفلکس

اولین تفاوت بایوفلکس با زیرکونیا در جنس استفاده شده درون روکش های دندان است. زیرکونیا جنس سرامیکی دارد ولی بایوفلکس رزین پلیمر استفاده می‌کند. هر دو جلوه زیبایی دارند که دندان های بچه های شما را بسیار زیبا می‌کنند. رزین پلیمر هیبرید بدون فلز نسل جدید روکش های دندان هستند. روکش دندان های بایوفلکس دندان کودکان شما را به صورت کامل پوشش می‌دهند. تاج دندان های شیری که جزو مهم ترین بخش های دندان شیری است نیز با روکش دندان های بایوفلکس پوشش داده می‌شوند.

روکش بایوفلکس مقاومت بسیار بالایی دارد که هنگام جویدن غذا هیچگونه آسیبی نمیبیند. از لحاظ زیبایی هم این روکش ها رنگ سفید متمایل به زرد هستند که شباهت بسیار بالایی به دندان های شیری دارند. علاوه بر این موارد روکش دندان های بایوفلکس هنگام ساییده شدن به یکدیگر آسیب نمی‌بینند.

یکی از تفاوت های اصلی این روکش دندان با زیرکونیا این است که مراحل آماده سازی آن طولانی نیست. روکش دندان های بایوفلکس بر پایه چسب(سمان) است. ولی در روکش دندان های زیرکونیا شما نیاز به وقت دارید تا پزشک مراحل آماده‌سازی دقیق و تراش را به صورت کامل انجام بدهد. از لحاظ قیمتی بایوفلکس نسبت به رقیب های خود قیمت بالاتری دارد و قیمت آن تقریبا با زیرکونیا یکی است. به صورت کلی این دو برند از همه لحاظ شباهت های زیادی دارند و به دلیل کیفیت و زیبایی که دارند نسبت ره رقبای خود قیمت بالاتری دارند.

مراقبت های پس از استفاده از روکش دندان بایوفلکس

  • حداقل 30 دقیقه بعد از نصب این روکش ها فرزندان شما نباید چیزی بخورند.
  • 24 ساعت بعد از نصب روکش دندان بایوفلکس فرزندان شما به هیچ وجه نباید از خوراکی هایی مانند شکلات و آدامس استفاده کنند. چراکه ممکن است به روکش بچسبند و آسیب برسانند.
  • تا 24 ساعت بعد از نصب درد های جزئی قابل قبول است. ولی اگر بعد از 24 ساعت کودکان شما باز هم درد داشتند باید حتما با پزشک خود هماهنگ کنید.
  • بهتر است بعد از نصب دندان های فرزندان خودتان را مسواک بزنید.(مخصوصا محل نصب بایوفلکس را به صورت نرم مسواک بکشید )
  • اگر روکش از دندان جدا شد اصلاً نگران نشوید و هر چه سریعتر به دندانپزشک مراجعه کنید تا روکش را بچسباند.
  • بعد از اتمام دوره­ ی نقاهت مراقبت‌­‌های دندان روکش شده با سایر دندان‌­‌ها یکسان است. بنابراین لازم است همه‌­ی دندان­‌‌ها از جمله دندان ترمیم شده کودک مرتب مسواک شود و بین دندان‌‌­ها نیز به وسیله نخ دندان حاوی فلوراید تمیز گردد. خوردن خوراکی‌­‌ها و مواد قندی چسبناک برای تمام دندان‌ها بخصوص دندان روکش شده ضرر دارد و می‌تواند باعث جدا شدن روکش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *