برند ها

prof zrcrown

زیرکونیا

prof zrconia یکی از برند های معتبر بازار های جهانی است. این شرکت توانسته است روکش های دندان برای کودکان تولید و در بازار عرضه کند. این روکش های دندانی که برای کودکان طراحی شده است علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، ظاهر دندان های فرزندان شما را نیز نمایان تر می‌کند و در اصل می‌توان گفت حکم زیبایی را نیز دارد. خب همانطور که میدانید تمام کودکان جهان در ابتدا دندان های شیری دارند؛ ولی سوال اصلی اینجاست که چرا باید برای دندان های شیری که در همان کودکی میوفتد و دندان های اصلی جایگزین آن می‌شود از روکش استفاده شود؟ در ادامه مقاله جواب این سوال را به شما می‌دهیم و به صورت کامل برند زیرکونیا را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

روکش دندان چیست و چه کاربردی برای کودکان دارد؟

روکش دندان یک سری قالب های پیش فرض هستند که باید با مراجعه به دکتر آن را جاگذاری کنید. شکل این روکش ها مانند دندان تو خالی است که روی دندان های فرزندان شما قرار خواهد گرفت. این روکش ها ماندگاری بسیار بالایی دارد و برای محافظت، شکستگی، ترمیم و پوسیدگی دندان فرزندان شما قابل استفاده است. زیرکونیا یکی از معتبر ترین برند هایی است که شما می‌توانید از آن استفاده بکنید تا دندان های فرزندان شما پس از آسیب در امنیت باشد.

روکش دندان زیرکونیا مناسب دندان های شیری

جنس این روکش های زیرکونیا سرامیکی است که مقاومت بسیار زیادی دارد تا به همین سادگی آسیب نبیند. طبق نظر اکثر دندان پزشکان روکش های زیرکونیا ظاهر بی نظیری دارد و نسبت به رقبای خود که این محصول را تولید می‌کنند قوی تر عمل کرده است. یکی از مزیت های روکش های زیر کونیا این است که همرنگ دندان های معمولی این روکش ها را تولید کرده است که وقتی آن را روی دندان فرزندان شما قرار می‌دهند انگار هیچ تغییری ایجاد نشده است. علاوه بر آن روکش های رنگی ممکن است باعث شود که فرزندان شما دچار آلرژی شوند که این مورد در این روکش ها به هیچ عنوان وجود ندارد.

روکش دندان زیرکونیا در سایز های مختلف و برای هر دندان به صورت مجزا تولید شده است. همین امر باعث می‌شود تا دقیقا روی دندان قرار بگیرد و هیچگونه تغییری احساس نشود. علاوه بر آن روکش دندان های زیرکونیا در برابر تمام شرایط مانند سرما و گرما هیچگونه آسیبی نبیند و تا وقتی که دندان شیری فرزندان شما میوفتد، به خوبی از دندان های فرزندان شما مراقبت می‌کند.

معایب روکش دندان های زیرکونیا

شاید الان برای شما سوال بوجود آمده باشد که مگر این روکش ها ضرری هم برای فرزندان ما دارند؟ این روکش ها آسیبی به دندان فرزندان شما نمیزند، ولی این نکته هست که هیچ روکشی بهتر از دندان های واقعی نیستند و کیفیت دندان و تاج طبیعی را ندارند. زیرکونیا یکی از شرکت های جدید تر و مدرن تر نسبت به رقبای خود هستند که کمترین ایراد را نسبت به باقی رقبا دارند. البته همین امر باعث شده است تا قیمت این روکش های زیرکونیا نسبت به رقیب های خود بالاتر باشد. ولی وقتی فرزندان شما از این روکش دندان استفاده کنند، کمتر پزشکی می‌تواند این را تشخیص بدهد و خیلی طبیعی روی دندان های شما قرار می‌گیرد.

مراقبت پس از استفاده از روکش دندان زیرکونیا

وقتی شما این روکش را برای فرزندان خود استفاده می‌کنید باید تلاش کنید تا چند روز مراقبت ویژه تری از دندان های فرزندانتان بکنید. به طور مثال بهتر است تا یک هفته شکلات و آدامش به بچه های خودتان ندهید. چراکه ممکن است به این روکش بچسبند و به آن آسیب بزنند. البته بعد از یک هفته هیچگونه منعی برای کودکان شما وجود ندارد. استفاده از این روکش باعث نمی‌شود تا فرزندان خود مسواک را کنار بگذارند و باید مانند قبل از مسواک استفاده کنند تا علاوه بر سلامتی دندان، ظاهر های این روکش های زیرکونیا از بین نرود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *