برند ها

VOCO and MI

وکو و ام آی دو تا از برند های معتبر در ساخت لوازم دندانپزشکی است. این دو برند تواستند با خیلی از کمپانی های بزرگ که در تولید تجهیزات دندانپزشکی کار می‌کنند رقابت کنند. ام آی برندی است که در دهه 80 میلادی کار خود را آغاز کرد. ابتدای دهه 80 میلادی برند ام آی فعالیت خود را در تولید تجهیزات دندانپزشکی آغاز کرد. ولی شرکت وکو فعالیت خود ش را دیر تر از ام آی و در سال 2003 آغاز کرد. هر دو شرکت در حال حاضر محصولات زیادی دارند که مخاطبان خیلی زیادی در کشور های مختلف دارد. شرکت ام آی بیشتر در تولید محصولات ساکشن موفقیت کسب کرده است. ولی شرکت وکو به صورت گسترده تری کار می‌کند؛ کامپوزیت، چسب و کلی محصولات دیگر باکیفیت بسیار بالا است که شرکت وکو آن را تولید و در بازار عرضه می‌کند. این دو شرکت محصولات زیادی دارند که به بیش از 50 کشور درون جهان عرضه می‌شود. خوشبختانه این محصولات باکیفیت درون ایران هم موجود است و دندانپزشکان می‌توانند از آن استفاده کنند تا شما به عنوان بیمار از محصولات باکیفیت استفاده کنید.

وکو

برند وکو اولین تولید کننده کامپوزیت نانوهیبرید است. این شرکت در زمان شروع تاسیس خود کامپوزیت نانو هیبرید را در همان سال 2003 در بازار عرضه کرد. تا سال 2003 هیچ شرکت دیگری نتوانسته بود کامپوزیت های نانو هیبرید تولید کنند و از این لحاظ شرکت وکو برتری ویژه ای نسبت به رقبای خود دارد. پس از تولید این محصول و استقبال دندانپزشکان از آن، برند وکو هر روز قوی تر از دیروز شد. همین باعث شد تا الان یکی از قوی ترین شرکت های تولید کتنده در زمینه تجهیزات پزشکی(به خصوص کامپوزیت) باشد. VOCO-GRANDIO همین کامپوزیتی است که درباره آن صحبت کردیم. ولی در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی وکو گراندیو در 5 کلاس مختلف  پوسیدگی برای ترمیم های خلفی و قدامی تولید و در بازار عرضه می‌شود که محبوبیت بسیار بالایی نیز دارد.

MI

همانطور که تا اینجا گفتیم، MI یکی از قوی ترین تولید کنندگان لوازم دندانپزشکی است. البته که این شرکت در زمینه های مختلفی محصول درون بازار عرضه می‌کند. این شرکت با بیش از 40 سال سابقه توانسته است دندانپزشکان را موجاب کند تا از محصولات این شرکت استفاده کنند. کیفیت بالای محصولات MI باعث شد تا محبوبیت بالایی میان دندانپزشکان داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *