خمیر دندان

بهترین خمیر دندان جرم گیر در سال 2024

بهترین خمیر دندان جرم گیر

بهداشت دهان و دندان یکی از جنبه‌های حیاتی بهداشت عمومی است. داشتن دندان‌های سالم و زیبا، اثر مستقیمی بر ظاهر، راحتی و اعتماد به نفس افراد دارد. یکی از ابزارهای اصلی در بهبود و حفظ بهداشت دهان و دندان، استفاده منظم از خمیر دندان است. خمیر دندان‌ها علاوه بر اینکه از تشکیل پلاک و جمع شدن باکتری‌ها را جلوگیری می‌کنند، به دلیل وجود مواد مؤثر خاص، می‌توانند به سفیدی و زیبایی دندان‌ها نیز کمک کنند. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا بهترین خمیر دندان جرم گیر را به شما معرفی کنیم. البته بهترین خمیر دندان جرم گیر که یک محصول باشد وجود ندارد و بسته به مدل دندان های شما تغییر می‌کند و ممکن است یک خمیر دندان که برای شما بهترین باشد برای فرد دیگری پیشنهاد نشود. به صورت کلی در این مقاله خاصیت هایی که یک خمیر دندان جرم گیر باید داشته باشد را به صورت کامل به شما می‌گیم.

در سال ۲۰۲۴، با پیشرفت تکنولوژی و تحقیقات پیشرفته در زمینه بهداشت دهان و دندان، خمیر دندان‌های جدیدی با قابلیت جرم‌گیری بهتر و اثر سفید کنندگی بیشتر عرضه شده‌اند. این خمیر دندان‌ها با ترکیبات منحصر به فرد و مؤثر، در جلوگیری از تشکیل پلاک، کاهش بوی نامطبوع دهان و بهبود رنگ دندان‌ها تأثیر قابل توجهی دارند.

در این مقاله می­خواهیم بهترین خمیر دندان­های جرم گیر بازار و همچنین بهترین خمیر دندان­های سفید کننده بازار رو مورد نقد و بررسی قرار داهیم.

بهترین خمیر دندان‌­ جرم گیر

بهترین خمیر دندان­‌ های سفید کننده

بیماران به طور فزاینده‌ای به دنبال داشتن لبخندی جذاب هستند، زیرا آن را مترادف با سلامتی می‌دانند. این تقاضای رو به افزایش برای ظاهر زیبا منجر به توسعه فراوانی از محصولات سفید کننده شده است. رنگ دندان‌ها تحت تأثیر ترکیبی از رنگ درونی آن‌ها و وجود هرگونه لکه‌های خارجی است که ممکن است روی سطح دندان شکل بگیرد.

مواد فعال خمیرهای دندان جرم گیر یا سفید کننده شامل سورفکتانت‌ها، پلیفسفات‌ها و آنزیم‌ها هستند. برخی از آن‌ها همچنین شامل غلظت پایینی از پراکسید هستند. با این حال، شواهد حاکی از آن است که عامل اصلی برداشت لکه در این خمیرهای دندان، عوامل سایشی هستند.

عوامل سایشی در ترکیب خمیر دندان حضور دارند و نقش مهمی در تمیز کردن دندان‌ها دارند. سایشی بودن آن‌ها که به دلایل زبری، اندازه و شکل ذرات و همچنین pH که درون خمیر دندان­‌های سفید کننده استفاده می‌شود است. مقادیر بالای عوامل سایشی در بهترین خمیردندان­ جرم گیر است. البته این جرم گیر ها باید با تجویز پزشک استفاده شود، چراکه استفاده زیاد از این جرم گیر ها باعث می‌شود تا دندان های شما آسیب ببینند. به همین دلیل بهتر است شما این خمیر دندان ها را با دستور پزشک استفاده بکنید تا لثه و دندان های شما آسیب نبیند.

با در نظر گرفتن ویژگی­‌های خمیردندان­‌های سفید کننده، استفاده روزانه آن‌ها باید مورد چندین ملاحظه قرار گیرد؛ به عنوان مثال، پس از مصرف نوشیدنی‌های اسیدی، مقدار بالای عوامل سایشی ممکن است منجر به سایش بیشتر به روی لایه مینایی و دندان شود. استفاده همزمان از خمیردندان­های سفید کننده و مسواک­ها یا وسایل سایشی میزان لایه برداری را افزایش داده و به مینای دندان آسیب می­رساند.

در این بخش می‌­خواهیم به بررسی ویژگی­‌های فیزیک و شیمیایی خمیردندان­های سفید کننده بپردازیم. و ویژگی­های بهترین خمیردندان­های سفید کننده را مشخص کنیم.

کیس‌­های مورد بررسی

ردیفمحصولاتشرکت سازندهمواد موثره
1Sorriso Dentes BrancosColgateفلوراید، کلسیم کربنات، سدیم لوریل سولفات، تترا سدیم پیروفسفات و سدیم سیلیکات
2Close-UP WhiteningUnileverسیلیکا، پرلیت، سدیم لوریل سولفات، سدیم فلوراید و تیتانیوم دی­اکسید
3Sensodyne BranqueadorGlaxoSmithklineپتاسیم نیترات، سدیم فلوراید، سیلیکا، سدیم بیکربنات، تیتانیوم دی­اکسید، پروفسفات تتراپتاسیم
4رینبو مدل سفید کنندهساسان بهارا کیمیاسدیم مونوفلورو فسفات، گلیسیرین، فسفات دی­کلسیم، سوربیتول، کلسیم کربنات، سیلیکا، سدیم لوریل سولفات، تترا سدیم پیروفسفات، کربکسی متیل سلولوز، گوم زانتان، سدیم ساکارین، سدیم بنزوئات و هیدروژن دی اکسید دیونیزه
5Anti Cavityشرکت صنعتی و بازرگانی صحتفسفات دی کلسیم دی هیدرات، سدیم کربوکسی متیل سلولوز، سدیم مونو فلوروفسفات، سدیم ساخارین، منتول، سوربیتول، سدیم لوریل سولفات، متیل پارابن، پلی اتیل گلیکول، گلیسیرین، سیلیکا، تترا سدیم پیروفسفات و پیوپیل پارابن

حال به بررسی مواد موثره می‌­پردازیم که بزودی درون وبسایت قرار می‌گیرد.

فلوراید، کلسیم کربنات، سدیم لوریل سولفات، تترا سدیم پیروفسفات، سدیم سیلیکات، سیلیکا، پرلیت، سدیم فلوراید، تیتانیوم دی­اکسید، پتاسیم نیترات، سدیم بیکربنات، پروفسفات تتراپتاسیم، سدیم مونوفلورو فسفات، گلیسیرین، فسفات دی‌کلسیم، سوربیتول

ادامه مقاله بزودی در وبسایت ما منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *